Čoko-burákové lívance s banány

Co si takhle za-mlsat a ještě i zdravěji? Pokud máte rádi lívanečky, burákové máslo a banány bude tenhle recept ideální. Využila jsem k němu jako jednu z hlavních surovin práškové buráko-čokoládové máslo značky PB2. Lívanečky jsou hodně syté a chuťově velmi výrazné. Množství odpovídá počtu lívanečků viz fotky ( 8-9 lívanečků podle velikosti ), toto množství je buď pro dva velké hladovce nebo pro čtyři osoby :)




Ingredience pro 2-4 osoby:
  • 2 zralé banány, rozmixované dohladka
  • 90-100 g práškového čokoládové burákového másla PB2
  • 1 vejce
  • bílý jogurt
  • med nebo stejně jako já javorový sirup
Nejprve si smícháme suroviny na lívanečky a to všechny kromě bílého jogurtu a sirupu. Mělo by nám vzniknout hustší těstíčko, rozmixované banány proto přidáváme postupně , aby těsto nebylo moc řídké a nemuseli jsme přidávat další práškové burákové máslo. Popřípadě můžete zahustit pokud je vám líto přidat další práškové buráky trochou špaldové mouky. 


Lívanečky poté opékáme ideálně nasucho na pánvi hezky dozlatova. Ještě teplé je na sebe vrstvíme. Poté již jen polijeme trochou jogurtu a javorového sirupu :) Pokud držíte dietu nebo chcete mít recept zdravější není sirup ani potřeba, i tak mi přijdou palačinky sladké a výrazné dost, ale jogurt nevynechávejte, tne krásně zjemní lívanečky. 


Dobrou chuť

Komentáře

  1. Ach! ♥ Sice jsem zrovna dojedla jáhlovku, ale děláš mi po ránu chutě ;-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář :)

Oblíbené příspěvky