Hroznové smoothie s lněným olejem

Nevím jak Vy,ale já mám na podzim většinou méně chuť na různé freshe nebo smoothie, prostě je mám zafixované k létu jako osvěžující svačinky. Letos jsem si,ale dala takové předsevzetí , že si ovocnou nebo i klidně zeleninovou bombu musím nachystat minimálně třikrát do týdně i během chladnějšího období jako dopolední svačinku.


A dnes mám pro Vás první z mích nových receptíků, snažila jsem se tam využít jednu hlavní podzimní surovinu, které je teď všude víc ne dost - hroznové víno a zvolila jsem červené. K němu jsem nakombinovala mražené jahody, které si nikdy nezapomenu zamrazit na podzim i zimu, takže náš mrazák vypadá asi více méně jako sklad jahod :) Nemohla jsem zapomenou použít i můj oblíbený zdravím nabitý Lněný olej, tentokráte jsem vyzkoušela od Bohemia olej a opět spokojenost, krásně voní po lněných semínkách a i na chuti je znát, že rozhodně není ošizený. Je dost silný a mě samotný nechutná nikdy, takže pro mě je ideální kombinací s fresh nebo smoothie jako dnes.


Ingredience pro dvě osoby do cca 400 ml sklenic:

  • 2 ks kiwi, oloupané
  • cca 10 ks mražených jahod ( v létě samozřejmě doporučuji čerstvé )
  • 1 citron, oloupaný
  • 800 g červených hroznů
  • na každou porci jednu lžičku lněného oleje



Nejprve je potřeba odšťavnit všechno hroznové víno a citron. Poté umixujeme mražené jahody a kiwi. Vše smícháme dohromady včetně lněného oleje. Rozdělíme do sklenic a už si jen vychutnáváme tekuté zdraví. Což lněný olej rozhodně je, pro mě je to opravdu jeden z nejcennějších olejů díky účinkům na zdraví -  je vhodný na akné, ekzémy, sníženou imunitu a celkově prostě podporuje zdraví na maximum. Takže pro ho nepřidat? :)


Dobrou chuť

Komentáře

  1. taky ti tenhle olej chutná jako banán? já ho naprosto miluju do ranních kaší ;-) banány nejím a ta chuť mi chybí a tenhle olej mi přijde, že dost nahradí tu banánovou chuť ;-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář :)

Oblíbené příspěvky