Kuřecí salát s dresinkem ze sušených rajčat

V prodejnách La Formaggeria se pořád něco děje a je co ochutnávat :) Takže když na trh přišla novinka Cri Cri Gran Moravia , což je křupavý snack s klasickým pečeným sýrem Gran Moravia nemohla jsme odolat nabídce ochutnat ho a zkusit ho zapojit do nějakého dobrého receptu. Tyto sýrové křupky nejsou totiž jen dobrou svačinkou nebo doplňkem vína,ale dají se právě využít i v receptech!

Jako první mě samozřejmě napadlo využití do salátů, jelikož křupavé krutony z pečiva milujeme asi všichni, vyzkoušela jsem nahradit je právě Cri Cri a výsledek je tedy opravdu vynikající. Ta sýrová chuť je skvělá! Myslím,že jediná chyba je, že jsou balené pouze po 15g!!! Jako po rozdělání prvního sáčku jsem se musela držet abych je nesnědla jen tak a zbylo mi něco do salátu :) Takže určitě bych uvítala nějaké větší , rodinné balení ( i když jsem doma jen dva :) .


Ingredience pro dvě osoby:

  • jedno větší kuřecí prsíčko, nakrájené na menší kousky + sůl + pepř + čerstvá petrželka
  • 1-2 balení Cri Cri ( radši doporučuji nebrat jen jedno balení, nebo Vám při nenápadném ochutnávání nic nezbyle do salátu :)
  • pár černých oliv
  • olivový olej
  • cherry rajčata 
  • směs salátu který máte rádi, ideálně když zde bude zastoupena i pikantní rukola
  • 1/2 balení zakysané smetany + 1 lžička majonézy + 5 ks sušených rajčat + pepř + sůl + bazalka
Do mixéru dáme zakysanou smetanu, majonézu, sušená rajčata, čerstvou bazalku a vše důkladně umixujeme. Poté dochutíme pepřem a solí. Takto nám vznikne hustší dresink nebo dokonce i skvělá pomazánka. 


Nyní si ochutíme solí, pepřem a petrželkou kuřecí maso a dáme opéct na pánev pěkně dozlatova. Do misky na salát zatím nachystáme ostatní suroviny, přidáme opečené masíčko, Cri Cri a zakapeme troškou olivového oleje a rajčatovým dresinkem. 


Podáváme s pečivem a dobrým vínem :) 

Dobrou chuť


Komentáře

  1. Mňam, miluju Grand Moravia, takže tohle fakt musím zkusit!!! Jani, já bych tě chtěla mít doma za manželku, takovýhle dobroty, mňam, to bych se s tebou měla jako v bavlnce :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Domi, moc děkuji :) ty Cri Cri jsou fakt pomalu závislost :))) Cpu je ted nějak do vsech salátu a strašně mi to chutná

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář :)

Oblíbené příspěvky