Špenátové wrapy s tofu a cuketou

Taky milujete wrapy? Já osobně si je dávám dost často jako svačinu / oběd do práce nebo jako lehčí zdravou večeři. Existuje mnoho variant a jednu extra zdravou a méně tradiční si ukážeme dnes. Hlavní co potřebujeme jsou špenátové tortilly, dají se dnes už poměrně snadno sehnat a takovým tipem ,kde jsou vždy jsou prodejny Marks and Spencer ,kde jsem je naposledy sehnala i já. Zde jsou akorát víc výrazné než jiné druhy, takže na to pozor, pokud neradi špenát těmto se opravdu vyhněte. Další klíčovou surovinou je cizrnový humus s chilli. Já si většinou ,když je čas dělám domácí podle receptu Florentýnky a když není čas ,tak takovou rychlejší verzi podle mě, kterou si dnes ukážeme.


Ingredience na domácí chilli hummus :

  • 1 konzerva cizrny
  • sůl
  • extra panenský olivový olej
  • sušené mleté chilli
  • citronová šťáva
  • 1 stroužek prolisovaného česneku 
  • cca 2-3 sezamové tahini pasty
Cizrnu, šťávu z citronu, česnek a tahini dáme do mixéru a jednoduše umixujeme dohladka. Poté jemně dochutíme solí, chilli a troškou olivového oleje. A máme hotovo. 



Ingredience na wrapy - 4 porce :

  • 250 g uzeného tofu, nakrájeného na menší kousky
  • 1 středně velká cuketa
  • sůl
  • pepř
  • hummus
  • salát dle chuti - rukola, polníček, římský salát apod. 
  • olivový olej
  • 4 tortilly
Nejprve si na troše olivového oleje dozlatova opečeme kousky tofu a cuketu. Nyní nasucho na pánvi prohřejeme tortilly , potřeme hummusem a poklademe kousky tofu a cukety. Vše zarolujeme a podáváme s menším salátkem. 



Dobrou chuť

Komentáře

Oblíbené příspěvky